Algemene voorwaarden

Algemene Huurvoorwaarden

Hier vindt men de huurvoorwaarden de geldig zijn bij het boeken van - en het verblijven in het vakantiehuis.

De vakantiegasten die ook in een van onze vakantiehuisjes verbleven:

  • Dragen steeds zorg voor de woning en de tuin.
  • Zijn matig met het gebruik van alcohol. 
  • Respecteerden de huurvoorwaarden. 

Neem even de huurvoorwaarden door, een woning boeken betekent immers ook daarmee akkoord te gaan.

We vertrouwen erop dat jij en je gezelschap ook zulke gasten zijn. 

Definities:

  1. Huurder: de hoofdhuurder, en zijn gezelschap, die een vakantiehuis huurt.
  2. Verhuurder: de eigenaar (of zijn mandataris) van het gehuurde vakantiehuis.

De algemene voorwaarden gelden voor de woning die op de website ter beschikking word gesteld voor rekening van de verhuurder. Ze vormen een essentieel element van het terbeschikkingstellings contract; bijgevolg kan er alleen maar van deze voorwaarden worden afgeweken indien de verhuurder er voorafgaandelijk en schriftelijk mee ingestemd heeft. In dit geval blijven deze algemene voorwaarden niettemin op aanvullende wijze van toepassing. De huurder kan dus in geen geval aanspraak maken op de toepassing van zijn eventuele eigen voorwaarden, welke deze ook mogen zijn. 

  1. Covid-19
  2. Boeken en betalen
  3. Annuleren
  4. Verplichtingen van de huurder
  5. Verplichtingen van de verhuurder
  6. Maximaal aantal personen
  7. Verblijf huisdieren
  8. Soorten gezelschappen
  9. Uur van aankomst en vertrek
  10. Linnengoed
  11. Huisvuil sorteren
  12. Het einde van het verblijf - schoonmaak
  13. Waarborg
  14. Overmacht
  15. Wijziging van de huurvoorwaarden
  16. Toepasselijk recht
  1. Covid-19
    1. Als huurder is het uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de Covid maatregelen gerespecteerd worden.
    2. Covid omboekingen
    3. Covid overheidsinformatie
  2. Boeken en betalen
    1. U kunt telefonisch of via Internet boeken.
    2. Boekingen zijn bindend. Met het vastleggen van een boeking opdracht worden de algemene boekingsvoorwaarden van kracht. De huurder dient de boeking stappen en de huurvoorwaarden na te volgen.
    3. Er zijn GEEN boekingskosten.
    4. Boekingsopdracht en boekingsbevestiging:
      1. Iedere boekingsopdracht wordt bevestigd door middel van een boekingsbevestiging per e-mail.
      2. De boekingsbevestiging bevat het totaal te betalen bedrag en de betalingsstappen: wanneer hoeveel moet betaald worden. De samenstelling van het totaal bedrag varieert van periode tot periode. Het bedrag bevat altijd de huursom, maar kan ook de gebruikskosten en de waarborg bevatten.
    5. Betalingen:
      1. Binnen 5 dagen na ontvangst van de boekingsbevestiging dient een aanbetaling/voorschot van 30% van het totale bedrag te zijn gestort op de rekening die in de boekingsbevestiging vermeld staat.
      2. Het restant van de totaalsom dient uiterlijk 3 weken voor aanvang van de huurperiode te zijn voldaan.
      3. Indien de boeking minder dan 3 weken voor de aanvangsdatum van het verblijf gebeurde, dan betaalt men het volledige totaalbedrag bij de boeking.
      4. Bij niet-tijdige betaling is de verhuurder gerechtigd de boeking te annuleren.
  3. Annuleren
    1.  Annulering door huurder
      1. De huurder kan elke boeking annuleren zonder kosten binnen 5 dagen, gerekend vanaf de boekingsdatum.
      2. Annuleringen dienen per e-mail aan de verhuurder te worden doorgegeven. Direct na ontvangst van de annulering zendt de verhuurder een annuleringsbevestiging per e-mail.
      3. Bij annulering vanaf de 5de tot de 42ste dag (6 weken) voor aanvang van uw verblijfsdatum bedragen de annuleringskosten 30% van de huursom.
      4. Bij annulering tussen de 42ste dag (6 weken) en de 28ste dag (4 weken) voor aanvang van uw verblijfdatum bedragen de annuleringskosten 60% van de huursom.
      5. Bij annulering tussen de 28ste dag (4 weken) en de 3de dag voor aanvang van uw verblijf bedragen de annuleringskosten 90% van de huursom.
      6. Bij annulering op de 2de dag voor het begin van uw verblijf of later bedragen de annuleringskosten 100% van de huursom.
    2. Annulering door de verhuurder
      1. Indien de verhuurder heeft vastgesteld dat de woning het niet toelaat het verblijf te laten doorgaan zal hiervan direct kennis worden gegeven aan de huurder en, indien mogelijk, een alternatief aanbieden.
  4. Verplichtingen van de huurder
    1. Het gehuurde vakantiehuis dient door de huurder, zijn medehuurders, of zijn bezoekers met de vereiste zorg en zorgvuldigheid te worden bewoond, met inachtneming van de rust voor de omgeving.
    2. De bij de vakantiewoning aanwezige en/of verstrekte huisreglementen zijn onverbrekelijk onderdeel van de huurovereenkomst en dienen daarom strikt te worden nagekomen.
    3. Om misverstand te voorkomen, meldt de huurder bij aankomst zo snel mogelijk de vastgestelde schade aan de verhuurder of zijn lokale vertegenwoordiger. Zodat deze de gelegenheid heeft dit zelf vast te stellen.
    4. Gelieve ook de door jezelf veroorzaakte schade bij vertrek te melden aan de lokale verantwoordelijke of de verhuurder. 
    5. Het is de bedoeling om jullie een propere, goed onderhouden woning aan te bieden.
      Indien men bij aankomst vaststelt dat dit niet het geval is, er tekortkoming of defecten zijn, is het raadzaam de verhuurder of zijn lokale vertegenwoordiger te contacteren zodat deze de gelegenheid heeft om dit zelf te komen vaststellen en de gelegenheid heeft het probleem recht te zetten.
    6. Een klacht indienen na het verblijf is enkel van toepassing als deze gestaafd is met bewijskrachtig materiaal zoals foto’s, bewijzen van conversaties en uitwisselingen die met de eigenaar of zijn vertegenwoordig hebben plaatsgevonden.
    7. Alle woningen zijn rookvrij, er kan dus niet gerookt worden in de woningen.
    8. Het is verboden de vakantiehuizen te gebruiken om fuiven en/of drankpartijen te organiseren, dit om de kwaliteit van de woning te waarborgen.
    9. De huurder verplaatst geen meubels zoals bedden, bankstellen, kasten, enz.
      1. Ook al denkt men nog zo voorzichtig te zijn, deze zaken leiden dikwijls tot beschadiging van muren en meubelen.
      2. Alsook is het niet altijd vanzelfsprekend voor de eigenaar of zijn vertegenwoordiger om deze weer op hun plaats te zetten.
    10. De huurder dient ervoor te zorgen dat hij geen lawaai overlast veroorzaakt aan de omwonenden. In België is een wet van toepassing die lawaai buitenshuis na 22.00 uur verbiedt. Iedereen die denkt dat dit voor hem/haar niet geldt, wordt zonder waarschuwing vooraf - zonder teruggave van de huur - uit de vakantiewoning verwijderd.
    11.  Aansprakelijkheidsverzekering
      1. De huurder wordt verzocht verzekerd te zijn voor schade aan derden zoals een burgerlijke aansprakelijkheidsverzekeringen (familiale verzekering).
      2. De woning heeft een eigen brandverzekering op naam van de verhuurder. Maar de huurder wordt er op gewezen er goed aan te doen zijn burgerlijke aansprakelijkheid verzekeringsagent te verwittigen dat men in een vakantiewoning verblijft. Dit voor het geval dat de brand veroorzaakt is door de huurder zelf, indien dit zo mocht zijn dan kan de verzekering van de woning de huurder aansprakelijk stellen. Deze aansprakelijkheid wordt door bijna alle aansprakelijkheidsverzekeringen voor particulieren gedekt of door zijn eigen brandverzekering.
  5. Verplichtingen van de verhuurder
    1. Faciliteiten:
      1. Niet alle bij de woningbeschrijving vermelde sportfaciliteiten, zwembaden, restaurants en winkels zijn dag in dag uit en doorheen het jaar geopend.
      2. Gebruik van alle faciliteiten is op eigen risico.
      3. Genoemde faciliteiten en activiteiten zijn niet vanzelfsprekend kosteloos.
      4. Door omstandigheden kunnen faciliteiten uitvallen of tijdelijk niet aanwezig zijn.
    2. De verhuurder garandeert dat de woning overeenstemt met de beschrijving en dat ze geschikt is voor daarin vermelde maximumaantal personen.
    3. De eigenaar garandeert bovendien de goede staat van onderhoud, zuiverheid en werking, alsook de geschiktheid van de woning, van de inhoud en de bijgebouwen ervan, meer bepaald van de tuinen, de binnenplaatsen, de kinderspeeltuigen, het buitenmeubilair,  de hottube, en de barbecue.
    4. Indien de huurder een ontbreken of een defect vaststelt en dit gemeld wordt aan de verhuurder of via zijn plaatselijke vertegenwoordiger dient de verhuurder hierop te reageren en deze in de mate van het mogelijke zo snel mogelijk op te lossen.
    5. Alle geschillen en conflicten zoals vb tekortkoming van de woning, schade veroorzaakt door de huurder is tussen huurder en verhuurder.
    6. De verhuurder kan niet aansprakelijkheid worden gesteld voor:
      1. Verlies, diefstal, schade of letsel, van welke aard dan ook, berokkend aan de huurder tijdens zijn verblijf bij de vakantiewoning.
      2. Geluidsoverlast of andere ongemakken die ten gevolge zijn van wegenwerken of bouwactiviteiten in de buurt van uw vakantiewoning.
      3. Voor schade die ontstaat door natuurgeweld, natuurrampen, kernrampen, aanslagen, stakingen, geweldplegingen enz.
  6. Maximaal aantal personen
    1. De huisbeschrijving van ieder vakantiehuis vermeldt het maximaal aantal personen dat in het vakantiehuis mag verblijven. Dit aantal (inclusief de eventuele slapende gasten) kan in geen geval overschreden worden. Bij overschrijding wordt de huurovereenkomst van rechtswege als ontbonden beschouwd en wordt de toegang tot het vakantiehuis geweigerd zonder aanspraak op teruggave van de huur.
    2. Een kind jonger dan 2 jaar wordt niet, bij alle woningen, als volwaardig persoon geteld.
      Echter bij sommige woning worden ook de baby's als persoon gerekend en is het max aantal persoon baby's inbegrepen.
    3. Bij het overschrijden van het max aantal personen is men niet meer in orde met het reglement van het Waals gewest in verband met de brandveiligheid en met de brandverzekering.
    4. Indien er op een later tijdstip, buiten medeweten van de verhuurder, toch extra personen in de vakantiewoning komen logeren, volgt onmiddellijk een vordering van 25% van de huursom per extra persoon, die, indien nodig, zal worden afgehouden van de waarborg.
  7. Verblijf huisdieren
    1. Huisdieren mogen slechts daar worden meegebracht (al dan niet tegen betaling) waar ze toegelaten zijn.
    2. De gasten laten het huisdier niet alleen achterlaten in de vakantiewoning, behalve als het op dat moment in een bench kan blijven; dit om te voorkomen dat het achtergelaten dier in een voor hem vreemde omgeving door schrik zou worden overvallen waarbij de kans bestaat dat het interieur beschadigd wordt.
    3. Men zorgt zelf voor slaap- en voedermateriaal.
    4. De huisdieren maken geen gebruik van de bedden, zetels, douche of bad van de vakantiewoning.
    5. Bij sommige vakantiewoning komen de dieren niet in de slaapkamers of op de verdieping, blijven enkel op de gelijkvloers.
    6. Gelieve de hond te laten opdrogen of af te drogen, na een wandeling, voor hij de woning in komt.
    7. De gasten verlaten het vakantiehuis na het opruimen van de hondenharen.
    8. De gasten maken de tuin hondenpoep vrij bij vertrek.
      1. Indien dit niet gebeurd zal er 50 euro kosten verrekend worden met de waarborg.
      2. Sorry, maar ervaring heeft geleerd dat dit niet altijd gebeurd en dit is niet leuk voor de volgende gasten, nog voor de schoonmaakdienst om deze taak op zich te nemen.
    9. Deze punten zijn opgezet om hygiënische redenen en om beschadiging aan de vakantiewoning te voorkomen.
    10. Mocht men deze regels niet respecteren dan kan men aanspraak maken op de huurwaarborg.
    11. Indien de huisdieren schade aan de woning of tuin veroorzaken, wordt dit verrekend met de waarborg.
  8. Soorten gezelschappen
    1. De vakantiewoningen zijn voornamelijk bestemd om familiegroepen en ook niet-familiale groepen van een bepaalde leeftijd te ontvangen.
    2. Jonge en enkel mannelijk gezelschappen kunnen aanvaard worden mits overleg en toestemming van de verhuurder, dit eventueel met een verhoging van de waarborg.
  9. Uur van aankomst en vertrek
    1. De huurder respecteert de aankomst- en vertrekuren. Het is de bedoeling dat jullie in een nette vakantiewoning aankomen en verblijven. Daarom moet er voldoende tijd zijn voor de schoonmaak tussen het vertrek van de vorige gasten en de aankomst van de nieuwe gasten.
    2. Aankomstuur: de vakantiewoning is ter jullie beschikking vanaf 16:00 op de dag van aankomst. Dit staat duidelijk vermeld bij elke vakantiewoning.
    3. Vertrekuur:
      1. Weekdagen: tot en met 10:00 uur. Staat vermeld bij elke vakantiewoning.
      2. Zondag en sommige feestdagen: 20:00 uur. Op enkel uitzonderingen na: wordt vermeld bij de beschrijving van de woning.
  10. Bedlinnen en badlinnen
    1. Bedlinnen en badlinnen zijn voorzien door de verhuurder.
    2. Mocht u bedden zonder lakens beslapen, dan kan de huis verhuurder of schoonmaakdienst u de stoomkosten voor het beddengoed in rekening brengen. Het gebruik van slaapzakken is niet toegelaten.
  11. Het einde van het verblijf - Vertrek
    1. Einde van het verblijf
      1. Het gehuurde vakantiehuis dient altijd netjes en opgeruimd  te worden achtergelaten na afloop van uw verblijf. Dit houdt in:
        1. de woning opruimen,
        2. alles terug op zijn plaats,
        3. prullenmanden en vuilnisbakken leegmaken,
        4. aanrecht opruimen,
        5. Een propere vaat in de kast zetten.
      2. Kortom de woning netjes en bezemschoon achterlaten.
      3. Ook de tuin opgeruimd achterlaten, met alles weer op zijn oorspronkelijke plaats van aankomst.
      4.  Indien de woning en/of tuin in een zodanig slechte staat worden achtergelaten dat men niet voldoende tijd heeft met de vooropgezette schoonmaakuren, dan heeft de verhuurder het recht extra schoonmaakuren aan te rekenen en dit aan 35 euro/uur.
    2. Verlaten van de woning
      1. De huurder sluit bij vertrek de ramen en deuren.
      2. Het kan gebeuren dat men pas dagen later in de woning komt en dan is er ondertussen flink wat energie verbruikt waar niemand wat aan heeft.
      3. Is dit niet gebeurd dan kan er een toeslag aangerekend worden. 
  12. Huisvuil sorteren
    1. Bij de meeste vakantiehuizen dient men het huisvuil te sorteren. Indien dit niet gebeurd is wordt het huisvuil niet meegenomen door de ophaaldienst. Bijgevolg moet de poetsdienst dit doen wat extra tijd kost en bovendien geen leuk werkje is.
    2. De huurder brengt zelf het glasafval naar de glascontainer.
    3. Indien, het glas niet is weggebracht of het huisvuil niet gesorteerd is, zullen er extra uren worden aangerekend of wordt de huurder een boete opgelegd van 20 tot 50 euro. Sorry, maar deze maatregel is helaas noodzakelijk om het sorteren aan te moedigen.
  13. Waarborg
    1. De vakantiewoningen hebben waardevolle spullen en de waarborg dient om eventuele ongelukjes of beschadiging te vergoeden.
    2. Klachten in verband met de inventaris en bestaande schade worden aanvaard van 4 tot 22 uur na uw aankomst. Deze dient men te melden bij de verhuurder of zijn vertegenwoordiger ter plaatse.
    3. De hoofdhuurder is aansprakelijk voor de door hemzelf/haarzelf, medehuurders, eventuele bezoekers of door huisdieren veroorzaakte schade, ook wanneer deze na zijn vertrek geconstateerd worden. Wanneer schade na vertrek van de hoofdhuurder wordt geconstateerd, zal deze zich moeten neerleggen bij de uitspraak van de verhuurder.
    4. De controle van de vakantiewoning gebeurt bij de schoonmaak omdat men dan pas alles grondig heeft kunnen controleren. Het is dus bij het poetsen dat men schade of breuk kan vaststellen. Het kan gebeuren dat de vakantiewoning in een dergelijke staat verkeert dat men extra schoonmaakuren moet aanrekenen. Opgelet: de woning moet bezemschoon en opgeruimd zijn, vuilnis gesorteerd en vuilnisbakken geleegd. Zie Het einde van het verblijf - schoonmaak
    5. Wanneer alles in goede orde is achtergelaten en geen schade of breuk is geconstateerd, dan wordt uw waarborgsom twee of drie weken (vermeld in de boekingsmail) na verblijf via bankoverschrijving geretourneerd. Gaan schades het bedrag van de waarborg te boven, dan is de huurder verplicht een aanvullende betaling te doen.
    6. Een conflict over de eventuele schade is een conflict tussen de verhuurder en de huurder. De verhuurder beslist over de waarborg. 
    7. Men doet er goed aan ongelukjes te melden aan de verhuurder, deze worden dan meestal goed afgehandeld.
    8. Het is onze ervaring dat de verhuurders geen misbruik maken van de waarborg. Maar men kan wel heel kritisch worden wanneer men ondervindt dat er geen respect was voor de woning en/of men ongelukken verzwegen heeft.
    9. Indien men wat breekt is het raadzaam de gebroken stukken opzij te houden voor de plaatselijke verantwoordelijke. Zo kan deze vaststellen over welk gebroken stuk het gaat en voorkomt dit discussies en misverstanden.
    10. Het is raadzaam om bij een ongeluk dit te communiceren met de verantwoordelijke ter plaatse of de verhuurder, zo kunnen de dingen opgehelderd worden en kan men tot een oplossing komen die beide partijen kunnen aanvaarden.
    11. Gelukkig zijn zo goed als alle gasten goudeerlijk.
  14. Overmacht
    1. De klant zal geen aanspraak kunnen maken op een terugbetaling of schadevergoeding indien het verblijf gedeeltelijk of volledig geannuleerd wordt in het geval van overmacht. 
    2. Overmacht is hier gedefinieerd als elke abnormale en onvoorziene omstandigheid, onafhankelijk van de wil van de verhuurder en waarvan de gevolgen niet vermeden hadden kunnen worden ondanks alle zorgvuldig genomen maatregelen.
    3. Bijvoorbeeld, zonder dat deze lijst beperkend is
      1. Een feit toe te schrijven aan de eigenaar: verwaarlozing woning, oneerlijke praktijken, overlijden van de eigenaar, verkoop woning ...
      2. Anderen omstandigheden: onweer, brand, overstroming, droogte, andere uitzonderlijke weersomstandigheden, natuurramp, vervuilingsramp, verkeersomstandigheden, epidemieën, pandemieën, quarantainemaatregelen, het (af)sluiten van grenzen of geografische regio’s, voedseltekorten of voedselrationeringen, verstoring van de handel in valuta, stakingen, uitsluitingen, uitzonderingstoestand, terrorisme, oorlog ...
  15. Wijziging van de huurvoorwaarden
    1. De verhuurder kan deze huurvoorwaarden op elk ogenblik wijzigen, zonder voorafgaande verwittiging. De gewijzigde huurvoorwaarden worden onmiddellijk van kracht na hun wijziging.
  16. Toepasselijk recht
    1. Deze huurvoorwaarden zijn onderworpen aan het Belgische recht.

Onze klanten zeggen

jacco
Fantastisch! Het huis was zelfs nog mooier dan op de foto's en van alle gemakken voorzien. Er was een welkomskadootje en er stond koffie, thee, vaatwas/wasmachineblokjes etc klaar voor eerste gebruik ...
Lees meer
Fantastisch! Het huis was zelfs nog mooier dan op de foto's en van alle gemakken voorzien. Er was een welkomskadootje en er stond koffie, thee, vaatwas/wasmachineblokjes etc klaar voor eerste gebruik. Het was zeer schoon en de jacuzzi was geweldig! We waren verrast door de fijne badjassen die we veel gebruikt hebben. De bedden waren heerlijk (met dekbed ondanks dat het erg warm was, die hebben we er zelf maar weer uitgehaald), de tuin met ligbedden comfortabel en privé. Ook de omgeving was schitterend. Om het perfect te maken zou er nog een ventilator op de kamer kunnen staan. Het was erg warm op de slaapkamers en ook hadden we wat last met muggen. Met een ventilator heb je beide problemen opgelost.
21-10-2022
Marielle
Genoten!! echt een geweldige plek! we komen zeker nog eens terug. alles was perfect
17-10-2022
Greta
Fantastisch Prachtig huis waar alles aanwezig was, omheinde tuin wat ideaal was voor onze hond. Bij regen geen beschutting buiten (afdak).
24-10-2022
Olivier
Een droom van een gemoderniseerde oude boerderij, zeer comfortabel, grote buitenruimte
29-08-2022
Barbara
Alles was perfect, proper huis en leuke tuin met hot tub.
29-08-2022
Patrick
Genieten voor mens en hond, zowel op de locatie als in de buurt. Mooie locatie, mooie afgesloten tuin, goede voorzieningen. Dicht in de buurt van diverse wandelroutes, ideaal voor onze honden. In het ...
Lees meer
Genieten voor mens en hond, zowel op de locatie als in de buurt. Mooie locatie, mooie afgesloten tuin, goede voorzieningen. Dicht in de buurt van diverse wandelroutes, ideaal voor onze honden. In het riviertje de Aisne wat op 30 meter achter het huis ligt konden ze mooi afkoelen. Ook een aantal leuke stadjes (Barvaux, Durbuy) in de buurt. De hottub werd veelvuldig gebruikt en de ligstoelen zijn zeer comfortabel. Fijn ook dat er voor iedereen voldoende badjassen en handdoeken waren. Dat scheelt weer gesleep. Geen horren voor de ramen en geen ventilatoren. Dus bij echte warmte is het in de slaapkamers niet prettig. De eigenaar heeft al aangegeven dit te gaan organiseren.
29-08-2022
Ivan
Wij hebben genoten. Ook bedankt voor het welkomstgeschenk. Zeer gezellig huis, met veel smaak ingericht. Zelfs met paasversiering tijdens de paasvakantie. Alles was aanwezig voor een aangenaam verbli ...
Lees meer
Wij hebben genoten. Ook bedankt voor het welkomstgeschenk. Zeer gezellig huis, met veel smaak ingericht. Zelfs met paasversiering tijdens de paasvakantie. Alles was aanwezig voor een aangenaam verblijf, opgemaakte bedden, handdoeken, badjassen... Hottub en mooie tuin. Niets viel tegen, alleen wel wat vervelend bij regenachtig weer dat de tweede badkamer via de tuin bereikbaar is.
11-04-2022
Adrianus
We hebben genoten, mede door het mooie weer, van dit mooie sfeervolle huis Zeer sfeervol huis van alle gemakken voorzien. Wel gehorig, maar dat hoort bij zo'n huis. Hottub en fijne tuin.
11-04-2022
Vanessa
super fantastisch huis heel mooi huisje met alles erop en eraan.heel proper en tuin en watertub een echte meerwaarde.mooie ruime kamers.kortom niks te kort👌
27-02-2022
Rosa
Wij hadden een zeer aangenaam verblijf. Heel compleet en gezellig huisje, leuke mix tussen traditioneel en modern. Vriendelijke verhuurders, er miste een wijnopener maar die werd al snel gebracht. Het ...
Lees meer
Wij hadden een zeer aangenaam verblijf. Heel compleet en gezellig huisje, leuke mix tussen traditioneel en modern. Vriendelijke verhuurders, er miste een wijnopener maar die werd al snel gebracht. Het was ook heel schoon en de bedden comfortabel. Veel servies en glaswerk aanwezig. Echt een aanrader, delen van onze groep hebben zelf ook al een nieuw verblijf geboekt! Wij kregen de hottub met geen mogelijkheid aangestoken. Dat kwam mede doordat de aanmaakblokjes bijna op waren (winkels waren al dicht), dus dat is onze tip; check of je er genoeg hebt en haal anders op tijd bij! Ook zou het fijn zijn als er wat kleine aanmaak houtjes zouden zijn, er waren nu enkel grote blokken. Vermoedelijk lag het aan de hoge luchtvochtigheid, want het regende het hele weekend. Fijne badkamer maar houd er rekening mee dat het warme water wel eindig is als je allemaal na elkaar gaat douchen.
27-02-2022
malou
wij hadden een super verblijf in maison Zanella. Schitterend gelegen aan de oevers van de Aisne. Werkelijk alles is aanwezig om een onvergetelijke vakantie te beleven. De hot tub was fantastisch. Wij ...
Lees meer
wij hadden een super verblijf in maison Zanella. Schitterend gelegen aan de oevers van de Aisne. Werkelijk alles is aanwezig om een onvergetelijke vakantie te beleven. De hot tub was fantastisch. Wij komen zeker terug.
12-05-2021
Peter
Comfort van het huisje is voortreffelijk, bedden zijn comfortabel, huisje is met liefde gerenoveerd en alle denkbare apparatuur is aanwezig. Hottub was ook heel fijn Eigenlijk niets ontbreekt.
3/3/2023
Griet
Gezellig huis en werkelijk alles is aanwezig. Fijn dat de bedden opgemaakt zijn wanneer je arriveert! Handdoeken en zelfs badjassen zijn voorzien. Alles was top!
13/11/2022
Iris
Goed gelegen , dichtbij de stad Durbuy en andere bezienswaardigheden
22/7/2022
Oliver Weise
Een droom van een gemoderniseerde oude boerderij, zeer comfortabel, grote buitenruimte
19/6/2022